Κατά την διάρκεια ανταλλαγής μηνυμάτων στο Twitter ο Min-Liang Tan, διευθύνων Σύμβουλος και “αρχηγός” μεταξύ των “παικτών” της αμερικανικής Razer [For Gamers, By Gamers], εξήγησε τον λόγο για τον οποίο η εταιρεία του δεν κατασκευάζει προϊόντα για το PlayStation.
Η Razer, από τους κορυφαίους κατασκευαστές περιφερειακών για gaming και όχι μόνο, δεν σχετίζεται με το PlayStation γιατί πολύ απλά ο Tan δεν ασχολείται με αυτό.
Κατά τα λεγόμενα του, η τελευταία φορά που ασχολήθηκε με το PS3 του ήταν όταν κυκλοφόρησε το “Infamous”, όπου για δύο συνεχόμενες μέρες δεν σήκωσε κεφάλι, αλλά έκτοτε δεν έχει βρει κάτι που να τον ενθουσιάσει αρκετά ώστε να τον κάνει να ξανανοίξει την κονσόλα του.
Όπως λέει και ο ίδιος, έχει ακούσει καλά λόγια για το “The Last Of Us” και μάλλον θα μπει στην διαδικασία να ξεσκονίσει το PS3 του, για να το δοκιμάσει.
Σε σχόλιο που έκανε ένας follower του Tan, λέγοντας του ότι αυτού του είδους η συμπεριφορά, κατα συνέπεια και στρατηγική της εταιρείας του δευτερου, είναι λίγο “εγωκεντρική”, η απάντηση που έλαβε ήταν ότι προτιμά να σχεδιάζει και να εγκρίνει περιφερειακά και συσκευές που πρώτα ενθουσιάζουν και βολεύουν τον ίδιο παρά απλά να διοχετεύει στην αγορά οτιδήποτε απλά για να κάνει πωλήσεις.
Σε ερώτηση όμως αν θα κατασκευάσουν κάποιο περιφερειακή συσκευή για το PS4, απάντηση δεν δώθηκε.
H Razer στην γραμμή των προϊόντων της περιλαμβάνει τα χειριστήρια Onza και Sabretooth, το ρετρό σχεδίασης μοχλό Atrox με τα 10 προγραμματιζόμενα πλήκτρα και την σειρά ακουστικών Chimaera, όλα για το Xbox 360 της Microsoft, με όλες τις υπόλοιπες υλοποιήσεις της να απευθύνονται στους χρήστες των PCs.