Τερματίζει την ανάπτυξη του Ιnfinity Blade Dungeons η Epic Games σύμφωνα με τον Donald Mustard, συνιδρυτή και Creative Director της Chair Entertainment, θυγατρικής εταιρείας της πρώτης από το 2008, υπεύθυνη για την ανάπτυξη και κυκλοφορία των Ιnfinity Blade Ι και ΙΙ.
Το Infinity Blade Dungeons, που είχε ανακοινωθεί στις αρχές του 2012 με σκοπό να κυκλοφορήσει το 2013, θα διατηρούσε τον “hack-and-slash” χαρακτήρα που γνωρίσαμε στα δύο πρώτα μέρη της σειράς και ταυτόχρονα θα προσέφερε στους παίκτες μια εκτεταμένη εμπειρία τύπου “Dungeon”, με τυχοδιωκτικές περιπλανήσεις σε αφιλόξενα, ανεξερεύνητα εδάφη και γνωριμία με χαρακτήρες ανάλογων διαθέσεων.
Το στούντιο που ήταν υπεύθυνο για την ανάπτυξη του τίτλου, στο Maryland των ΗΠΑ, έκλεισε το Φεβρουάριο. Όταν συνέβη αυτό, ο Tim Sweeney της Epic δήλωσε ότι το “Dungeons” θα έμπαινε στον “πάγο”, μιας και η πορεία του παιχνιδιού ήταν προδιαγεγραμμένη.
“Ήταν μια ιδέα που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Epic, μια ιδέα για την οποία λάβαμε θερμή υποστήριξη. Αλλά όταν το στούντιο το οποίο ανέλαβε το project έκλεισε, το παιχνίδι καταδικάστηκε. Αυτό όμως δεν σηματοδοτεί και το τέλος της σειράς. Η Chair σκοπεύει να επεκτείνει το σύμπαν του Infinity Blade σε νέους τίτλους, βιβλία και άλλα προϊόντα. Και είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτό.”, δήλωσε ο Mustard.
Τα Ιnfinity Blade Ι [€2.69] και Ιnfinity Blade ΙΙ, δύο από τα καλύτερα και δυνατότερα παιχνίδια για iOS, βασισμένα στην εντυπωσιακή μηχανή γραφικών Unreal Engine 3, διατίθενται από το App Store της Apple, με το δεύτερο να προσφέρεται δωρεάν για περιορισμένο χρονικό διάστημα.