Όχι δεν μας έχει επηρεάσει τόσο πολύ η ζέστη εδώ στο FullPC και γράφουμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι, η Google ανακοίνωσε το νέο Nexus 7 το οποίο έρχεται με Android 4.3 και το Chromecast το οποίο διαφημίζει με ένα συρτάκι.
Ας ξεκινήσουμε όμως από το ολοκαίνουργιο Nexus 7 το οποίο ανακοινώθηκε εχθές και αναμένεται να σπάσει τα ταμεία. Γιατί; Διαβάστε …
Το νέο Nexus 7 έρχεται με οθόνη διαγωνίου 7 ιντσών η οποία διαθέτει ανάλυση full HD στα 1.920×1.0080 pixels και πυκνότητα στα 323 ppi. Η τιμή του δε στις ΗΠΑ θα ξεκινά από τα 229 δολάρια, οπότε δεν είναι απλά ευκαιρία, είναι ίσως το tablet που θα βάλει τα γυαλιά στο iPad.
Τα καλά όμως του νέου Nexus 7 δεν τελειώνουν εδώ αφού το tablet που θα ξεκινήσει την καριέρα του στις ΗΠΑ στις 30 Ιουλίου – ελπίζουμε σύντομα και στη χώρα μας με τιμή αντίστοιχα χαμηλή – θα τρέχει Android 4.3. Η τελευταία έκδοση του Jelly Bean έρχεται με αρκετές βελτιώσεις με σημαντικότερη ίσως αυτή της υποστήριξης διαφορετικών προφίλ χρήστη. Αν λοιπόν μοιράζεστε τη συσκευή σας, τότε μπορείτε να ορίσετε ένα προφίλ αποκλειστικά για εσάς και κάποιο άλλο για τον χρήστη με τον οποίο τη μοιράζεστε. Στα προφίλ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι έχετε τη δυνατότητα ορισμού των περιορισμών που εσείς θα επιλέξετε. Άρα μια καλή λύση και για όσους έχουν παιδιά.
Επιπλέον στο Android 4.3 υπάρχει υποστήριξη για OpenGL ES 3.0 κάτι που αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την απόδοση σε mobile games.
Ας περάσουμε όμως στην έκπληξη της χθεσινής βραδιάς, το Chromecast. Τι είναι; Ένα περιορισμένων διαστάσεων HDMI dongle το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα ασύρματης μεταφοράς περιεχομένου από το smartphone ή το tablet σας απ΄ευθείας στην τηλεόραση σας. Στα θετικά ότι το Chromecast δεν υποστηρίζει μόνο συσκευές με Android αλλά και με iOS, κάτι που του δίνει σαφές προβάδισμα έναντι του AirPlay της Apple.
Η τιμή του είναι ένα ακόμα καλό νέο αφού στις ΗΠΑ, όπου και αρχικά θα διατεθεί, θα είναι 35 δολάρια.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο τρόπος που η Google αποφάσισε να προμοτάρει το Chromecast και θα καταλάβετε τι εννοούμε όταν δείτε το παρακάτω video διαφήμιση του. Το κλειδί είναι η μουσική επένδυση.
https://www.youtube.com/watch?v=cKG5HDyTW8o