Προβλήματα στην πρεμιέρα του Diablo III

You are currently viewing Προβλήματα στην πρεμιέρα του Diablo III

Το Diablo III είναι γεγονός για τους απανταχού gamers αν και η πρεμιέρα του πολυαναμενόμενου τίτλου δεν ήταν απροβλημάτιστη. Η πραγματικά τεράστια απήχηση έφερε τους servers της Blizzard στα όρια τους μιας και δεν άντεξαν τον αυξημένο φόρτο και για αρκετές ώρες τέθηκαν offline . Το error message που είδαν αρκετοί χρήστες τις πρώτες ώρες μετά την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού δεν ήταν κάτι νέο μιας και αντίστοιχα προβλήματα είχαν παρατηρηθεί κατά τη διάρκεια της public beta. Το μήνυμα ενημέρωνε το χρήστη ότι δεν ήταν δυνατή η σύνδεση στους servers του παιχνιδιού.

Η σύνδεση στους servers για να μπορέσει ο χρήστης να παίξει το παιχνίδι είναι προαπαιτούμενο και ένα από τα μέτρα που έχει πάρει η εταιρεία για την αντιμετώπιση της πειρατείας. Η Blizzard ανακοίνωσε ότι οι τεχνικοί της αναγκάστηκαν να θέσουν offline αρκετούς servers στις ΗΠΑ με στόχο την αντιμετώπιση των προβλημάτων.

 

Γιώργος Αρβανιτίδης

Ο Γιώργος Αρβανιτίδης ασχολείται ως δημοσιογράφος με το χώρο της τεχνολογίας από το 2002. Έχει συνεργαστεί με μερικά από τα μεγαλύτερα έντυπά του ειδικού τύπου στην Ελλάδα αναφορικά με την πληροφορική όπως το PC Magazine, ενώ από το 2012 και μετά αρθρογραφεί σε ηλεκτρονικά μέσα, έχει καλύψει δημοσιογραφικά μερικές από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές διοργανώσεις τεχνολογίας, ενώ συμμετέχει και σε podcasts με θεματολογία την τρέχουσα τεχνολογική επικαιρότητα. Έχει σπουδάσει ηλεκτρονικά και φυσικές επιστήμες, ενώ μιλά και γράφει πολύ καλά Αγγλικά. Είναι ερασιτέχνης αστρονόμος, του αρέσουν τα μαθηματικά, σχεδιάζει και υλοποιεί websites και εδώ και λίγα χρόνια, ως ερασιτέχνης μελισσοκόμος, παράγει το δικό του μέλι.