Τα ultrabooks της Samsung μπορούν να πωλούνται σε υψηλότερες τιμές

You are currently viewing Τα ultrabooks της Samsung μπορούν να πωλούνται σε υψηλότερες τιμές

Ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing της Samsung κ. Won Park θεωρεί ότι η Κορεατική φίρμα μπορεί να επιτύχει υψηλό μερίδιο αγοράς ακόμα και να χρεώνει υψηλότερες τιμές για τα μοντέλα φορητών υπολογιστών της συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.Η σειρά 9 – με τιμή που αρχικά ξεκινούσε από τα 1649 δολάρια στις ΗΠΑ – ήταν το πρώτο βήμα. Το νέο 13άρι μοντέλο της σειράς 9 κοστίζει 1449 δολάρια, ενώ το μοντέλο της ίδιας σειράς στις 15 ίντσες κοστίζει 50 δολάρια περισσότερα. Η σειρά 5, η οποία και διαθέτει οικονομικότερα μοντέλα, ξεκινά από τα 879 δολάρια, τα οποία όμως στις ΗΠΑ είναι περίπου 100 δολάρια ακριβότερα από ότι ζητάει ο ανταγωνισμός.

Η Samsung, σύμφωνα με τον Κο Park πιστεύει ότι τουλάχιστον το 30% των καταναλωτών δεν έχει κανένα πρόβλημα να πληρώσει 200 έως 300 δολάρια περισσότερα αρκεί να υπάρχουν τα σωστά χαρακτηριστικά στο σύστημα που αναζητά.  Σύμφωνα μάλιστα με τον κ. Sungwon Song, ο οποίος είναι αντιπρόεδρος του τμήματος PC Sales & Marketing, το συγκριτικό πλεονέκτημα της Samsung βρίσκεται όχι μόνο στο γεγονός ότι είναι σε θέση να σχεδιάζει και να κατασκευάζει τους φορητούς υπολογιστές της, αλλά και στο γεγονός ότι κάνει ακριβώς το ίδιο για αρκετά από τα εσωτερικά εξαρτήματα του όπως ο σκληρός δίσκος και η οθόνη του.

Στη Samsung θεωρούν επίσης ότι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι και οι εφαρμογές για smartphones και τηλεοράσεις οι οποίες θα τρέχουν στους φορητούς της. Ο πλέον σημαντικός παράγοντας όμως όπως αναφέρθηκε είναι ο συναισθηματικός για κάθε καταναλωτή. Ο κ. Song ανέφερε ότι θέλουν ο τελικός καταναλωτής να είναι περήφανος και να δείχνει στους γύρω του το προϊόν που έχει στην κατοχή του.

Τώρα εμάς η παραπάνω φιλοσοφία μας θυμίζει έντονα την Apple και τα fanboys της, τα οποία η Samsung τον τελευταίο διάστημα στοχεύει στις διαφημιστικές καμπάνιες της. Παρόλα αυτά δεν μπορούμε να πούμε με βάση τα δεδομένα ότι οι Κορεάτες σκέφτονται λανθασμένα. Επίσης θα πρέπει να δώσουμε τα εύσημα αν το καταφέρουν αυτό μιας και κανείς άλλος μέχρι τώρα δεν έχει όχι μόνο καταφέρει, αλλά ούτε καν σκεφτεί να κάνει δόγμα του αυτή την επιτυχημένη, κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, στρατηγική της Apple. Για να δούμε, λέτε η Apple να βρει το αντίπαλο δέος;

Γιώργος Αρβανιτίδης

Ο Γιώργος Αρβανιτίδης ασχολείται ως δημοσιογράφος με το χώρο της τεχνολογίας από το 2002. Έχει συνεργαστεί με μερικά από τα μεγαλύτερα έντυπά του ειδικού τύπου στην Ελλάδα αναφορικά με την πληροφορική όπως το PC Magazine, ενώ από το 2012 και μετά αρθρογραφεί σε ηλεκτρονικά μέσα, έχει καλύψει δημοσιογραφικά μερικές από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές διοργανώσεις τεχνολογίας, ενώ συμμετέχει και σε podcasts με θεματολογία την τρέχουσα τεχνολογική επικαιρότητα. Έχει σπουδάσει ηλεκτρονικά και φυσικές επιστήμες, ενώ μιλά και γράφει πολύ καλά Αγγλικά. Είναι ερασιτέχνης αστρονόμος, του αρέσουν τα μαθηματικά, σχεδιάζει και υλοποιεί websites και εδώ και λίγα χρόνια, ως ερασιτέχνης μελισσοκόμος, παράγει το δικό του μέλι.

Αφήστε μια απάντηση