Η Nvidia απομακρύνθηκε από το PS4

You are currently viewing Η Nvidia απομακρύνθηκε από το PS4

Η Nvidia κάθισε στο τραπέζι και διαπραγματεύτηκε με τη Sony τη συνεργασία τους όσον αφορά το επερχόμενο PlayStation 4. Τελικά απέρριψε την πρόταση συνεργασίας και ενδιαφέρον έχει να διαβάσετε το γιατί. Η αγορά απαιτεί φορητές συσκευές, μικρές, ντυμένες με εντυπωσιακά ανθεκτικά υλικά, εξοπλισμένες με δυνατούς μικροεπεξεργαστές, άφθονη μνήμη και όσον το δυνατό μεγαλύτερες και καλύτερες μπαταρίες. Ακόμα όμως και η αγορά κάνει τις εξαιρέσεις της. Και μία από αυτές ακούει στο όνομα PlayStation.

To PlayStation είναι αναμφισβήτητα ένα τεράστιο κομμάτι στην ιστορία του gaming, μια συσκευή θρύλος με εξαιρετικές δυνατότητες και εντυπωσιακό design. Μετά λοιπόν από τρεις πετυχημένες υλοποιήσεις της Sony, η εξελιγμένη αυτή πλατφόρμα είναι στα όρια της αποκάλυψης του τέταρτου και πιο ισχυρού μοντέλου της, του PS4.

Για την ώρα έχουμε δει δυστυχώς μόνο το control-pad του. Αυτό που μπορεί να μην γνωρίζετε είναι ότι η Nvidiaκατασκευαστής επεξεργαστών γραφικών και προμηθευτής της Sony για το PS3, κάθισε στο τραπέζι και διαπραγματεύτηκε με τον ιαπωνικό κολοσσό για να έρθουν σε συμφωνία όσον αφορά την κατασκευή του chip που θα ωθεί το νέο τους επίτευγμα.

Η Nvidia, με την εμπειρία της και με μία διευρυμένη σειρά προϊόντων σε πολλούς τομείς της αγοράς και ειδικά στο αρκετά προσοδοφόρο κομμάτι του mobile computing με τους Tegra 3 και 4 και με project όπως το SHIELD να τρέχουν, απέρριψε την πρόταση λόγω κόστους.

SHIELD960

Με μια απαιτητική και σκληρή Sony, στον τομέα τον διαπραγματεύσεων, κυριολεκτικά στον σβέρκο τους, όπως θα έλεγε κανείς, η Nvidia θα έπρεπε να παγώσει κάθε δραστηριότητα της και να αφοσιωθεί αποκλειστικά στο PS4.

Ενέργεια, που σε συνάρτηση με το κόστος και την πίεση της παραγωγής, κυριολεκτικά θα “έπνιγε” την κατασκευάστρια γραφικών και σταδιακά θα οδηγούσε σε μείωση του κέρδους και στον τερματισμό, για κάποιο χρονικό διάστημα τουλάχιστον, της δημιουργίας νέων μονάδων γραφικών υποσυστημάτων για κανονικούς υπολογιστές.

Ο  Tony Tamsai, SVP στον τομέα Περιεχομένου και Τεχνολογίας της Nvidia, σε δηλώσεις του διευκρίνισε ότι έχοντας δουλέψει ήδη για το PS3 και το Xbox στο παρελθόν ξέρει καλά τι σημαίνει να κρατά κανείς την “καυτή πατάτα” του προμηθευτή και να αναγκάζεσαι κάθε φορά που η τελική τιμή λιανικής στα ράφια των καταστημάτων μειώνεται, για να δημιουργείται αύξηση της ζήτησης, να επαναδιαπραγματεύεσαι τα συμβόλαια χονδρικής.

PS4Sps960

Τέλος, με βάση τα σχόλια του ιδίου, αυτός είναι και ο λόγος που και η Sony αλλά και η Microsoft στράφηκαν για το απαιτούμενο hardware στην AMD.

Γιώργος Αρβανιτίδης

Ο Γιώργος Αρβανιτίδης ασχολείται ως δημοσιογράφος με το χώρο της τεχνολογίας από το 2002. Έχει συνεργαστεί με μερικά από τα μεγαλύτερα έντυπά του ειδικού τύπου στην Ελλάδα αναφορικά με την πληροφορική όπως το PC Magazine, ενώ από το 2012 και μετά αρθρογραφεί σε ηλεκτρονικά μέσα, έχει καλύψει δημοσιογραφικά μερικές από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές διοργανώσεις τεχνολογίας, ενώ συμμετέχει και σε podcasts με θεματολογία την τρέχουσα τεχνολογική επικαιρότητα. Έχει σπουδάσει ηλεκτρονικά και φυσικές επιστήμες, ενώ μιλά και γράφει πολύ καλά Αγγλικά. Είναι ερασιτέχνης αστρονόμος, του αρέσουν τα μαθηματικά, σχεδιάζει και υλοποιεί websites και εδώ και λίγα χρόνια, ως ερασιτέχνης μελισσοκόμος, παράγει το δικό του μέλι.