Και ενώ όλοι μας έχουμε στραμμένα τα βλέμματα στο Las Vegas και τις παρουσιάσεις νέων προϊόντων και τεχνολογιών που γίνονται στη CES 2013, εταιρείες κολοσσοί δεν βρίσκονται καν εκεί, κρίνοντας προφανώς ότι η παρουσία τους δεν είναι απαραίτητη.
Μερικές από αυτές τις εταιρείες, όπως η Apple για παράδειγμα, τηρούν εδώ και πάρα πολλά χρόνια μια πάγια πολιτική η οποία τις θέλει να σνομπάρουν μεγάλες εκθέσεις. Άλλες βρίσκονται αλλά χωρίς ανακοινώσεις και χωρίς ιδιαίτερη παρουσία αφήνοντας τρίτους να προωθήσουν τις τεχνολογίες και τα προϊόντα τους.
Ας δούμε όμως ποιες είναι οι μεγάλες και ηχηρές απουσίες της φετινής CES 2013.
Amazon
Η Amazon του … δικού μας Jeff Bezos έχει πάγια πολιτική αποχής από μεγάλες εκθέσεις, κάτι που φαίνεται δεν πρόκειται να αλλάξει ακόμα και μετά την μεγάλη εμπορική επιτυχία του Kindle Fire. Οι ανταγωνιστές της από την άλλη αναμένεται να κάνουν … πάρτι στη CES 2013 αφού περιμένουμε πραγματική καταιγίδα από tablets στις 7 ίντσες, μοντέλα τα οποία φαίνεται ότι θα είναι άμεσα ανταγωνιστικά με την πρόταση της Amazon.
Apple
Η πολιτική της Apple εδώ και χρόνια είναι η μη συμμετοχή της σε μεγάλες εκθέσεις και η παρουσίαση των προϊόντων της να γίνεται σε event που διοργανώνει η ίδια. Φαίνεται ότι με αυτό τον τρόπο ελέγχει καλύτερα το hype που δημιουργείτε γύρω από τις νέες κυκλοφορίας της εταιρείας. Σίγουρα και με βάση τα αποτελέσματα της τελευταίας δεκαετίας δεν μπορούμε να την αδικήσουμε.
Dell
Η Dell αποφάσισε να μη συμμετέχει στη φετινή CES 2013, μια απόφαση η οποία δεν ξέρουμε γιατί πάρθηκε. Τους τελευταίους μήνες η εταιρεία έχει παρουσιάσει αρκετές νέες συσκευές, ενώ το φθινόπωρο στο Βερολίνο στην IFA 2012 η εταιρεία είχε τουλάχιστον ενδιαφέρουσα παρουσία.
Για να τα … λέμε σωστά η Google επίσημα δεν συμμετέχει στη CES 2013 αλλά το φάντασμα της έχει γεμίσει την έκθεση. Πως; Μπορεί να μην διαθέτει δικό της booth η εταιρεία, αλλά με τόσες Android συσκευές που ανακοινώνονται στο Las Vegas η παρουσία της, έμμεσα βέβαια, είναι δεδομένη.
Hewlett-Packard
Η HP δεν διαθέτει παρουσία στη CES 2013, παρόλα αυτά είναι δεδομένο ότι στελέχη της εταιρείας βρίσκονται ήδη στο Las Vegas όχι να γνωρίσουν τα καζίνο της πόλης, τουλάχιστον όχι μόνο για αυτά, αλλά για επαφές με ανταγωνιστές και συνεργάτες. Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία θα πιάσει τον χτύπο της αγοράς και σίγουρα θα της κοστίσει πολύ λιγότερο. Από την άλλη η επιλογή της ίσως αποδειχθεί λανθασμένη αφού τους τελευταίους μήνες η Αμερικανική εταιρεία έχει ανακοινώσει ή παρουσίασε πολλά νέα προϊόντα και η CES 2013 θα ήταν μια καλή αρχή για την προώθηση τους.
Microsoft
Όπως και η Google έτσι και η Microsoft δεν έχει booth στη CES 2013, αλλά και το δικό της φάντασμα βρίσκεται σχεδόν παντού. Τα νέα Windows 8 και τα προϊόντα που έρχονται με προ-εγκατεστημένο το νέο λειτουργικό ή τα Windows RT βρίσκονται σε πολλά booth της έκθεσης, Η Microsoft καταφέρνει να κερδίσει έτσι από το υψηλό κόστος συμμετοχής, χωρίς να χάσει την προβολή.