Η ιστορία ξεκινά το 1963 όταν η Ferrari κατασκεύασε μόλις τέσσερις Ferrari 330 LMB [Le Mans Berlinettas], μια αγωνιστική έκδοση της ιδιαίτερα δημοφιλούς Ferrari 250 GTO.
Αυτά τα τέσσερα αγωνιστικά αυτοκίνητα βρίσκονται ακόμα σε κυκλοφορία, ενώ το κάθε ένα από αυτά κοστίζει 15 εκατομμύρια δολάρια. Τη Ferrari 350 LMB με αριθμό πλαισίου 4619 έχει στην κατοχή του ο Kun Hee Lee, πρόεδρος της Samsung Electronics, ο οποίος και την απέκτησε σε δημοπρασία με αντίτιμο 10,8 εκατομμύρια δολάρια.
Το πρόβλημα είναι ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης Ferrari αναφέρει ότι το αυτοκίνητο έχει κλαπεί και βέβαια τη ζητά πίσω από το αφεντικό της Samsung. Ο πρώην κάτοχος ονομάζεται Ivars Blumenau, είναι από την Atlanta στις ΗΠΑ και φαίνεται να έχει δικαστική απόφαση στα χέρια του η οποία επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς του.
Ο κ. Blumenau αγόρασε το 1974 τη συγκεκριμένη Ferrari μεταχειρισμένη από τον Donald Fong, αντιπρόσωπο της Ferrari στην Atlanta. Το αυτοκίνητο μετά την αγορά του το άφησε στις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας προς φύλαξη αλλά στις 18 Μαρτίου 1977 αυτό εκλάπει.
Το αυτοκίνητο από το 1977 και μέχρι τη δημοπρασία που το αγόρασε ο κ. Kun Hee Lee άλλαξε αρκετούς ιδιοκτήτες ανά τον κόσμο, ενώ η υπόθεση φαίνεται αρκετά θολή αφού και οι τρεις άντρες είχαν εμπλοκές με την δικαιοσύνη παλαιότερα, ενώ ακόμα και η Interpol η οποία έχει κληθεί να βοηθήσει, φαίνεται να σηκώνει τα χέρια ψηλά.
Ο Donald Fong έχει κάνει κάποια χρόνια φυλακή, ο Ivars Blumenau έχει απαγόρευση να εργαστεί στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης, ενώ ακόμα και ο πρόεδρος της Samsung έχει καταδικαστεί σε φυλάκιση με την κατηγορία ότι χρησιμοποιήσε χρήματα της Samsung για δωροδοκίες δικαστών, εισαγγελέων και πολιτικών στη Ν. Κορέα.
Τις διαφορές τους θα προσπαθήσουν να λύσουν οι δικηγόροι τους και αν αυτό δεν είναι εφικτό τα δικαστήρια.