Skroutz παντού με HTML5, responsive web design και mobile εφαρμογή

You are currently viewing Skroutz παντού με HTML5, responsive web design και mobile εφαρμογή

Η νεότερη έκδοση του www.skroutz.gr βασίζεται στο εξελισσόμενο πρότυπο HTML5 και υιοθετεί το responsive web design, με στόχο να παρέχει στους χρήστες που βρίσκονται εν κινήσει ένα πανίσχυρο εργαλείο αναζήτησης και σύγκρισης τιμών, συνεισφέροντας στην πιο ολοκληρωμένη έρευνα για τις online αγορές τους. Η φιλοσοφία του Responsive Web Design εφαρμόζεται στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη του Skroutz, επιτρέποντας στην ιστοσελίδα να είναι προσβάσιμη από πληθώρα φορητών συσκευών ανεξαρτήτως μεγέθους και ανάλυσης οθόνης. Αξιοποιώντας το συγκεκριμένο τρόπο ανάπτυξης, η σελίδα του Skroutz αναγνωρίζει αυτόματα την περιήγηση από smartphone ή tablet και απεικονίζει μια βελτιστοποιημένη έκδοση της ιστοσελίδας που προσαρμόζεται ιδανικά στην οθόνη του χρήστη. Οι επισκέπτες του Skroutz που προτιμούν τις φορητές συσκευές για την πρόσβαση στο Internet και τις online αγορές τους, αποφεύγουν το υπερβολικό zoom in – zoom out και πλοηγούνται με ευελιξία σε όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Χαρακτηριστικό της τάσης αυτής είναι το γεγονός ότι για το διάστημα από τον Αύγουστο του 2011 έως και τον Αύγουστο του 2012, η μηχανή αναζήτησης του Skroutz κατέγραψε περισσότερες από 2,4 εκατομμύρια επισκέψεις από smartphone συσκευές, τετραπλασιάζοντας την κίνηση από mobile χρήστες, με μέσο χρόνο παραμονής στη σελίδα πάνω από 4 λεπτά.

Επιπλέον, η mobile εφαρμογή του Skroutz διατίθεται για όλα τα smartphones με λειτουργικό iOS, Android και Windows Mobile, διαθέτοντας έξυπνες λειτουργίες. Μέσω του mobile app, οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν τις τιμές για όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο Skroutz, να βρουν τοποθεσίες και στοιχεία επικοινωνίας των καταστημάτων, να σαρώσουν τα barcode των προϊόντων και να διαχειριστούν τα αγαπημένα τους προϊόντα.

Ανταποκρινόμενο στην αυξανόμενη τάση για mobile πρόσβαση στο Internet, η έκδοση του Skroutz σε HTML5 με responsive web design και η mobile εφαρμογή, διασφαλίζουν ότι οι χρήστες που βρίσκονται εν κινήσει είναι πάντα ενημερωμένοι και σε θέση να κάνουν έξυπνες αγορές οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται.

Γιώργος Αρβανιτίδης

Ο Γιώργος Αρβανιτίδης ασχολείται ως δημοσιογράφος με το χώρο της τεχνολογίας από το 2002. Έχει συνεργαστεί με μερικά από τα μεγαλύτερα έντυπά του ειδικού τύπου στην Ελλάδα αναφορικά με την πληροφορική όπως το PC Magazine, ενώ από το 2012 και μετά αρθρογραφεί σε ηλεκτρονικά μέσα, έχει καλύψει δημοσιογραφικά μερικές από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές διοργανώσεις τεχνολογίας, ενώ συμμετέχει και σε podcasts με θεματολογία την τρέχουσα τεχνολογική επικαιρότητα. Έχει σπουδάσει ηλεκτρονικά και φυσικές επιστήμες, ενώ μιλά και γράφει πολύ καλά Αγγλικά. Είναι ερασιτέχνης αστρονόμος, του αρέσουν τα μαθηματικά, σχεδιάζει και υλοποιεί websites και εδώ και λίγα χρόνια, ως ερασιτέχνης μελισσοκόμος, παράγει το δικό του μέλι.