Έρευνα σε περισσότερους από 14.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ έφερε στο φως ένα ενδιαφέρον αποτέλεσμα όσον αφορά την εταιρεία με την καλύτερη φήμη στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Η Amazon ήταν η εταιρεία που το κοινό θεωρεί ως την εταιρεία με την καλύτερη φήμη και όχι την Apple ή την Google όπως θα φαντάζονταν οι περισσότεροι.
Η έρευνα βασιζόταν σε έξι κριτήρια: προϊόντα και υπηρεσίες, εργασιακό περιβάλλον, οικονομικά αποτελέσματα, κοινωνική ευθύνη, συναισθηματική απήχηση, όρμα και ηγεσία.
Η Amazon κατέκτησε την κορυφή στα πέντε από τα έξι κριτήρια της έρευνας επιτυγχάνοντας RQ [Reputation Quotient] score 82,62 με οποιοδήποτε score πάνω από 80 να θεωρείτε εξαιρετικό. Η Apple, ο νικητής της αντίστοιχης περυσινής έρευνας βρίσκεται ένα βήμα πίσω με RQ score 82,54, ακολουθεί η Walt Disney Company με RQ score 82,12, η Google με RQ score 81,32 και την πεντάδα κλείνει η Johnson & Johnson με RQ score 80,95.