Τα καταστήματα Public, εγκαινιάζουν το Public Forum, ένα νέο σύστημα εξυπηρέτησης χρηστών μέσω Facebook και το πρώτο ελληνικό Facebook application για online εξυπηρέτηση χρηστών.
Έχοντας ένα από τα δημοφιλέστερα ελληνικά Facebook fan pages με 555.000 likes, το οποίο είναι #1 σε ερωτήσεις χρηστών και χρόνο απόκρισης/απάντησης, και επιθυμώντας να ανοίξουν μια νέα σελίδα στην επικοινωνία με τους πελάτες τους, τα Public δημιούργησαν το Public Forum αξιοποιώντας τις προοπτικές και τις δυνατότητες που μπορεί να δώσει το Facebook στο κομμάτι εξυπηρέτησης χρηστών/πελατών.
Η νέα αυτή ιδέα αναπτύχθηκε εξ’ ολοκλήρου από τα Public και προσφέρει στους χρήστες μεγάλη ποικιλία μοναδικών δυνατοτήτων και επιλογών που καθιστούν το Public Forum εξαιρετικά λειτουργικό αλλά και ιδιαίτερα εύχρηστο. Πολύ συνοπτικά, οι λειτουργίες του είναι:
- Δυνατότητα ερώτησης γύρω από πολλαπλά θέματα
- Άμεση ειδοποίηση (μέσω e-mail) των αρμόδιων συναδέλφων και δυνατότητα απάντησης αυτών μέσω ειδικού admin panel ώστε να επιτευχθεί ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα απόκρισης στις ερωτήσεις
- Άμεση ειδοποίηση (Facebook notification) του χρήστη για την απάντηση στην ερώτηση του
- Δυνατότητα αναζήτησης στις ερωτήσεις για άμεση εύρεση απάντησης (το 60% των ερωτήσεων είναι επαναλαμβανόμενες)
- Ιστορικό ερωτήσεων/απαντήσεων
- Δυνατότητα εξαγωγής ποιοτικών αποτελεσμάτων και Reports (π.χ. τί ενδιαφέρει τους χρήστες, χρόνοι απόκρισης, κλπ.) για εσωτερική χρήση
Φυσικά η εφαρμογή στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης της θα εμπλουτιστεί μελλοντικά με νέες λειτουργίες, δίνοντας στους χρήστες δυνατότητα αξιολόγησης της εξυπηρέτησης που λαμβάνουν, αλλά και δυνατότητα απάντησης ερωτήσεων άλλων χρηστών.