Πριν από λίγο καιρό μια εφαρμογή με το όνομα Mailbox κατάφερε να βάλει κυριολεκτικά στην “ουρά” μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες iPhone συσκευών, για μια πρόσκληση/εγγραφή σε έναν mail client που υποστήριζε μόνο Gmail.
Η τακτική τους ήταν έξυπνη, αποτελεσματική, τράβηξε την προσοχή των social media και επειδή γενικότερα το τραβάει ο οργανισμός μας το μαρτύριο, οι “εγγραφές” γίνονταν αργά και βασανιστικά, δημιουργώντας περιέργεια και ένα είδος “ελιτισμού”, ανοίγοντας διαδικτυακές συζητήσεις μεταξύ αυτών που είχαν Mailbox και εκείνων που “στέκονταν” ακόμα στην ουρά.
Το αποτέλεσμα ήταν τελικά να αποκτήσουμε όλοι μια καλογραμμένη δωρεάν εφαρμογή, με πολλές δυνατότητες διαχείρισης των μηνυμάτων μας αλλά με την “μονοφθαλμη” προσέγγιση του ενός και μοναδικού Gmail, το οποίο δεν έκατσε και με σταυρωμένα τα χέρια αλλά βελτίωσε με τη σειρά του και την δική του εφαρμογή.
Νικητής από όλη αυτή την ιστορία όμως δεν ήταν ο χρήστης.
Με όλη αυτήν την διαδικασία συγκέντρωσης χρηστών, η εταιρεία που δημιούργησε το Mailbox τράβηξε, εκτός από εκατομμύρια λογαριασμούς email, την προσοχή της γνωστής εταιρείας Dropbox, που ειδικεύεται με μαεστρία στην προσφορά αποθηκευτικού χώρου στο cloud.
Η συμφωνία εξαγοράς δεν άργησε να έρθει. Έτσι ήρθε σήμερα και η εφαρμογή του Mailbox στο iPad, δύο μήνες μετά από την εξαγορά από την Dropbox.
Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, όπως έκπληξη δεν αποτελεί και η εμφάνιση της εφαρμογής που είναι πανομοιότυπη με εκείνη του iPhone, διατηρώντας τον λιτό και χρηστικό της χαρακτηρα.
Πολλοί είναι εκείνοι που υποστήριξαν ότι το Mailbox δεν έχει κάτι να προσφέρει από την στιγμή που υπάρχει η εφαρμογή της Google για το Gmail. Η ομάδα όμως των 14 ατόμων που μετακόμισε στην Dropbox έχει μάλλον διαφορετική άποψη και θα μας το αποδείξει.