Η Honor, το πρωτοποριακό smartphone brand, ανακοίνωσε στο Παρίσι, εν μέσω του παγκόσμιου λανσαρίσματος του Honor View20, την αναβάθμιση της ταυτότητάς της με το νέο slogan «Honor my World», καθώς και την έναρξη σημαντικών συνεργασιών με την Moschino, την Vivienne Tam και το Fortnite.
«Η Honor σημείωσε αύξηση της τάξης του 170% στις παγκόσμιες αγορές μέσα στο 2018. Αυτό μας έχει φέρει πιο κοντά στο στόχο μας να γίνουμε ένα από τα 5 κορυφαία smartphone brand μέσα σε τρία χρόνια. Στόχος μας είναι να γίνουμε το πιο αγαπητό tech brand στους νέους παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτό ανανεώνουμε την ταυτότητα μας για να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες του κοινού μας στους τομείς της τεχνολογίας, του design, της προσωπικής έκφρασης και της αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα. Αυτή η μετάβαση θα δώσει το έναυσμα για το επόμενο βήμα της παγκόσμιας επιχειρηματικής μας ανάπτυξης»
δήλωσε ο George Zhao, Πρόεδρος της Honor.
Την περασμένη χρονιά, κατά τη διάρκεια του CES 2018, η Honor ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι σκοπεύει να γίνει ένα από τα top 5 global smartphone brand μέσα στα επόμενα 3 χρόνια. Ένα χρόνο μετά, η Honor έχει πετύχει ήδη τον στόχο της σε σημαντικές αγορές. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του GfK, η Honor διατηρεί την δεύτερη θέση σε Ρωσία, είναι στο top 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Φινλανδία, Σαουδική Αραβία, ΗΑΕ και Ουκρανία και στο top 5 σε Γαλλία, Αγγλία και Τσεχία.
Κατανόηση, σεβασμός και επικοινωνία με τους νέους παγκοσμίως
Το πάθος των νέων για μοναδικό design παρακινεί την Honor να επενδύσει ακόμα περισσότερο στην καινοτομία και τη μοντέρνα αισθητική. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κοινού της, η Honor παρέχει μία σειρά smartphone που το κάθε ένα ξεχωρίζει βάσει των χαρακτηριστικών του: Το Honor Magic 2 αντιπροσωπεύει τον τεχνολογικό ιδεαλισμό, το Honor View 20 αντιπροσωπεύει την προηγμένη τεχνολογία και το Honor 10 αντιπροσωπεύει το μοντέρνο design.
Σύμφωνα με έρευνα του World Youth Congress & Disrupt Creative, το 52% των νέων περιγράφει τον εαυτό τους σαν «global citizen» και ζητά περισσότερες δυνατότητες επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα. Και σε αυτό το κομμάτι, η Honor έχει καταφέρει να ανταποκριθεί καθώς τα Fan Club της ανά τον κόσμο διοργάνωσαν περισσότερα από 200 fan events μέσα στο 2018, ενώ ο αριθμός των fan της έχει ξεπεράσει τα 120 εκατομμύρια – εντυπωσιακό νούμερο για ένα τόσο νέο brand.