Με το που ανακοίνωσε η Καναδική BlackBerry ότι ανοίγει το ΒΒΜ, το σύστημα με το οποίο επικοινωνούν μεταξύ τους αποκλειστικά οι έως τώρα κάτοχοι των συσκευών της, είδε την μετοχή της να κατρακυλά τέσσερις ολόκληρες μονάδες.
Η πτώση αυτή, που είναι η μεγαλύτερη από 7ης Μαΐου, αποτελεί άλλο ένα πλήγμα στην ανοδική πορεία των μετοχών της, οι οποίες είχαν σημειώσει συνολική αύξηση κατά 28% λόγω των ανακοινώσεων και της κυκλοφορίας των νέων συσκευών, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που πίστευαν σε μια ανάκαμψη.
Μαζί με την ανακοίνωση της εταιρείας για το άνοιγμα τους προς το iOS και το Android, η BlackBerry παρουσίασε και το Q5, μια συσκευή χαμηλού κόστους με QWERTY πληκτρολόγιο.
Στην “καρδιά” του Q5 θα “χτυπάει” ένας διπύρηνος επεξεργαστής Qualcomm Snapdragon στα 1,2GHz. Προσφέρει 8GB αποθηκευτικού χώρου, επεκτάσιμα με κάρτας μνήμης microSD. H κύρια κάμερα διαθέτει αισθητήρα 5.0 Megapixels και συνοδεύεται από LED flash. Η εμπρόσθια κάμερα υποβιβάζεται στα 2.0 Megapixels. Από τον βασικό εξοπλισμό της συσκευής δεν θα απουσιάζουν WiFi, Bluetooth και NFC δυνατότητες συνδεσιμότητας. Συγχρονισμός και φόρτιση θα γίνονται μέσω microUSB 2.0 και η μπαταρία δεν αφαιρείται.
Η συσκευή έχει ως στόχο τις αναδυόμενες αγορές, οι οποίες είναι υπεύθυνες για το 17% των πωλήσεων smartphone συσκευών παγκοσμίως και θα κυκλοφορήσει τον Ιούλιο σε τέσσερα χρώματα : λευκό, κόκκινο, ροζ και μαύρο.
Και φυσικά, όπως θα έχετε διαβάσει σε προηγούμενο άρθρο μας, μαζί με την αναβάθμιση του BlackBerry OS 10 δόθηκε στους χρήστες και η αντίστοιχη εφαρμογή του Skype.
Με τα Ζ10 και Q10, με το πρώτο να μην φαίνεται ικανό να πολεμήσει τα iPhone 5 και Galaxy S4 κατά μέτωπο, αφήνοντας ανάμικτα συναισθήματα βάση των πωλήσεων του και με το δεύτερο του οποίου η διάθεση θα ξεκινήσει τον Ιούνιο στις ΗΠΑ στα 99 δολάρια μέσω της T-Mobile, τα πράγματα μάλλον δεν φαίνεται να πηγαίνουν και τόσο καλά.
Με το κλείσιμο των 6 από τις 10 παραγωγικές μονάδες της, με 5.000 απολύσεις και με την πτώση της μετοχής της κατά 3.2% στο κλείσιμο του τέταρτου τριμήνου του 2012, η BlackBerry, στην προσπάθεια της να ορθοποδήσει είδε την εικόνα της να μένει εκτός πεντάδας στις πωλήσεις συσκευών το πρώτο τρίμηνο του 2013.