Από ότι φαίνεται ορισμένα από τα έξυπνα ρολόγια της Pebble, που ξεκίνησε διανομή σε όσους είχαν προλάβει να πραγματοποιήσουν μια προ-παραγγελία για να έχουν πρώτοι στα χέρια τους ένα smartwatch, βγήκαν ελαττωματικά.
Αναφορά στο συγκεκριμένο θέμα έγινε στο φόρουμ της Pebble, όπου αναφέρθηκαν περιστατικά όπου ένας αριθμός συσκευών δεν μπορούσε να επανέλθει σε κατάσταση κανονικής λειτουργίας μετά το σβήσιμο τους. Οι κάτοχοι τους, νομίζοντας ότι τα εν λόγω ρολόγια χρειάζονταν απλά φόρτιση, με λύπη τους διαπίστωσαν ότι όση ώρα και αν τα φόρτιζαν εκείνα αρνούνταν πεισματικά να δώσουν σημάδια δραστηριότητας [brick].
Ο πρόεδρος της Pebble, Eric Migicovsky, διαβεβαίωσε ότι οι ελαττωματικές μονάδες θα αντικατασταθούν άμεσα και πως η εταιρεία του εργάζεται ούτως ώστε να λύσει το μυστήριο που καλύπτει τα χαλασμένα ePaper τεχνολογίας ρολόγια τους.
We’ve had reports of this issue, and we understand of course that it’s annoying for users. We’re replacing any Pebbles for users who report this issue. We’re reviewing the Pebbles that get returned, working to get to the bottom of the issue. We have our support team ready to follow up to any user that reports this issue.
Οι Pebblers, όπως αποκαλούνται οι κάτοχοι τους, δεν ξέρουν αν πρέπει να αποδώσουν αυτό το σφάλμα στην πρόσφατη αναβάθμιση του λογισμικού της συσκευής [firmware 1.9] που πραγματοποιήθηκε μερικές μέρες πριν.
Και επειδή το φαινόμενο για την ώρα περιορίζεται σε μερικές δεκάδες, μπροστά στα 30.000+ κομμάτια που κυκλοφορούν εκεί έξω, οι πωλήσεις του Pebble μάλλον δεν θα επηρεαστούν.
Τα “έξυπνα” ρολόγια είναι μια μόδα μάλλον καλοδεχούμενη και μεγάλες εταιρείες όπως η Apple, η Samsung και η Google έχουν ήδη σχέδια να διαθέσουν τις δικές τους αντίστοιχες προτάσεις.