Όπως είναι γνωστό στους κατόχους iOS συσκευών, μπορεί κανείς να διοχετεύσει βίντεο, μουσική και φωτογραφίες από το iPhone, το iPad και το iPod touch ή από το iTunes του υπολογιστή του, στην τηλεόραση του μέσω του Apple TV.
Πολλές φορές όμως, ειδικά όταν έχει να χρησιμοποιηθεί για καιρό, το AirPlay δεν λειτουργεί κανονικά ή αγνοεί την ύπαρξη του Apple TV, με αποτέλεσμα την μη ικανή ή σωστή εκτέλεση. Αυτό μεταφράζεται σε κολλήματα στο βίντεο, κενά στην αναπαραγωγή του ήχου και άλλα τέτοια … όμορφα.
Εμείς σας προτείνουμε κάποια βήματα για να επαναφέρετε την σύνδεση μεταξύ των συσκευών αυτών και να έχετε ξανά κανονικό AirPlay, απολαμβάνοντας με ευκολία ήχο και εικόνα στην τηλεόραση σας.
– Απενεργοποιήστε το Bluetooth στη iOS συσκευή σας πηγαίνοντας: Ρυθμίσεις > Bluetooth [Settings > Bluetooth]
– Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας έχει ενεργοποιημένο το WiFi: Ρυθμίσεις > Wi-Fi [Settings > Wi-Fi]
– Κάντε επανεκκίνηση του WiFi router σας
– Κάντε επανεκκίνηση [reboot] στο Apple TV
– Κάντε επανεκκίνηση [reboot] στην iOS συσκευή σας
– Βεβαιωθείτε ότι μία και μόνο συσκευή προσπαθεί να κάνει χρήση του AirPlay
– Βεβαιωθείτε ότι το Apple TV σας φέρει την τρέχουσα έκδοση λογισμικού : Ρυθμίσεις > Γενικά > Ενημέρωση Λογισμικού [Settings > General > Software Update]
– Βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό της iOS συσκευής σας είναι ενημερωμένο
– Στο OS X: Εάν χρησιμοποιείτε λογισμικό προστασίας [firewall], βεβαιωθείτε ότι δεν εμποδίζει την αναπαραγωγή AirPlay: Μενού Apple > Προτιμήσεις Συστήματος > Ασφάλεια & Απόρρητο > Firewall > Ρυθμίσεις Firewall [Μενού Apple > System Preferences > Security & Privacy > Firewall > Firewall Options] και απο-επιλέξτε το “Αποκλεισμός όλων των εισερχόμενων συνδέσεων” ενώ βεβαιωθείτε ότι το “Να επιτρέπεται αυτόματα η λήψη υπογεγραμμένου λογισμικού από εισερχόμενες συνδέσεις” [Automatically allow signed software to receive incoming connections] είναι ενεργοποιημένο. Σημειώστε εδώ ότι είναι πιθανόν να χρειαστεί να πατήσετε κάτω αριστερά στο παράθυρο το λουκέτο και να πληκτρολογήσετε το password του λογαριασμού διαχειριστή του συστήματος έτσι ώστε να προχωρήσετε στις όποιες αλλαγές.
– Αν το πρόβλημα επιμένει ελέγξτε αν το firmware του router σας είναι ενημερωμένο.
Ελπίζουμε πως καλύψαμε κάθε πιθανή περίπτωση και σας ευχόμαστε καλό streaming.